Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

Dla maluszka

Dziś miałam kolędę i mam jakieś zaćmienie umysłu, nie chce mi się myśleć nad sensownym postem, dlatego krótko...
Jakiś czas temu babcia małego Oliwierka poprosiła mnie o zrobienie karteczki na chrzest i obrazka. W ostatnim poście pokazywałam zaczęty hafcik, na szczęście sprężyłam się, dokończyłam, wczoraj wysłałam, a dziś dotarło, czyli mogę się chwalić...


Z karteczką zawaliłam! Wyszyłam wózeczek, u góry imię, pięknie oprawiłam... zadowolona z siebie pokazuję córci, a ona - mamo, a jest takie imię Olwier? Zgubiłam "i"!!! Jedno, malutkie "i"!!! Myślałam że dostanę zawału!!! Zaczęłam odklejać, ale ja jak już przykleję to  solidnie!  - odcięłam górę, resztę wymęczonego hafciku przykleiłam na nową karteczkę, ale to już nie to. Całe szczęście, że obrazek jest z imieniem, i to nawet poprawnym!


Wszyscy, którzy zajmują się rękodziełem wiedzą ile kosztują materiały, ale dziś to ja sama byłam w szoku. Po świętach zamówiłam trochę dodatków do tworzenia karteczek i biżuterii, to co na zdjęciu, nic wielkiego - folijki do kartek, nalepki, papierowa tasiemka, trochę koralików, sznureczków. Oczywiście wiedziałam co zamawiam, wiedziałam ile zapłacę, ale wiedzieć, a widzieć to wielka różnica. Dziś dostałam kopertkę, z tą garstką drobiazgów... wiecie ile to kosztowało?  całe  98zł z groszami!!!!!!!! 
Pozostawiam do przemyślenia tym, którzy narzekają że rękodzieło jest drogie...


U mnie od niedzieli piękna zima, dziś jeszcze solidnie dosypuje... Lubię taką zimę, oczywiście o ile nigdzie nie muszę wyruszać autkiem.



Pozdrawiam cieplutko Iuan - moją nową obserwatorkę i wszystkich, którzy do mnie zaglądają, a szczególnie te osoby, którym chce się zostawić miłe słówko:):):)

8 komentarzy:

  1. Słodki hafcik na obrazku i karteczce, nie doszukałam się tego o czym piszesz. A zakupy, aż trudno uwierzyć, że tyle zapłaciłaś.
    Miłej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu ! Jak zwykle śliczne , masz talent kobieto . A co do rękodzieła to niestety materiały są bardzo drogie wiem coś na ten temat . Pozdrawiam Jola ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty piękne , kartka wyszła świetnie :)Ja też lubię zimę taką białą , spokojną i nawet jak muszę jechać to nie jest tak źle , chyba gdy wieje to u mnie zawiewa główną drogę do miasta...i to solidnie.
    Aniu gdzie takie zakupy są drogie???
    Normalnie trudno uwierzyć ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz kupiłam w sklepie internetowym "Świat pasji".. i chyba ostatni. W sumie to w niczym mnie nie oszukali, ale zamawiając nie miałam świadomości, że to wyjdzie taka garstka!
    Dotychczas elementy do biżuterii kupowałam w sklepie "Passart", ale teraz zrobili taki numer, że od każdego producenta kupujesz osobno, czyli może tak wyjść, że kupisz 4 rzeczy, i musisz zaplacic 4 koszty przesyłki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale w passarcie cały czas tak było , że kilku i trzeba uważać- też mnie to wkurza...Ja kupuję w ;passart, Qnszt, ewa.pl,...zerknij u mnie w lewym dolnym rogu , na dole są miejsca w których kupuję, a ostatnio odkryłam;
    http://www.costumejewellery.pl/ bardo fajny i myślę ,że nie jest drogo :)
    wyślę Ci cośna e-maila:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty, kartka przepiękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupowałam w Pasarcie, ale jak zorientowałam się, że biorę od dwóch dostawców i będę mieć koszty razy dwa, to z tego mniejszego zamówienia zrezygnowałam. Innym razem pozbieram rzeczy akurat od tej drugiej firmy, bo ma ładne perełki i inne takie, wtedy zrobię osobne zamówienie. A to co dostałam, bardzo mi się podoba. A poza tym zamawiam w Magrafie, Qnszcie, Gal-Art. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To faktycznie Aniu... po wyglądzie zdobyczy nie widać, że aż tyle trzeba było za nie zapłacić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)