Obserwatorzy

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kolorowe liście i motyle

Jak wiecie, ostatnio szaleję z podkładkami. Tym razem zrobiłam listeczkowe. W ubiegłym roku szydełkowałam większe TU, według kursu Ani Crochet, tym razem wzór podobny, ale zmniejszony wg własnego pomysłu ...
Te przepiękne korale z jarzębiny wykonał dla mnie 4-letni przystojniak - Filip.
Dziękuję skarbie:)




I ja Wam się podobają?

Zgłaszam je na wyzwanie SZUFLADY


Wczoraj, zdejmowałam je akurat z blokowania i oglądałam sobie Wasze blogi... nagle patrzę, moje listeczki hihi... nie nie, nie moje, wpadłyśmy z Kasią na ten sam pomysł:)

Skoro kolorowe listki, to i równie kolorowe motyle...

 rusałka pawik


 dostojka latonia

Tej piękności nie znam... może białka lipówka?


 Rusałka pokrzywnik po przejściach


Przestrojnik trawnik

Strzępotek ruczajnik


Pospolity bielinek kapustnik

I rusałka ceik, która nie chciała rozłożyć skrzydełek, a miejsce wybrała mało fotogeniczne.

Na dziś tyle. Zapraszam Was jeszcze na licytacje gadżetów dla JULKI, która ma roczek, a urodziła się z rzadką chorobą - w obu nóżkach nie ma kości strzałkowych, skokowych i piętowych. Operacja i leczenie może odbyć się tylko w USA, a wiadomo że to jest bardzo kosztowne.

U mnie wieczorem przeszły burze, popadało tyle co kot napłakał, ale było przynajmniej czy oddychać. Dziś znów zapowiada się następny upalny dzień:(
Chyba trzeba wskoczyć do wody i leżeć żabką hehe, bo one w ten upał nie pływają, tylko leżą.

Miłego dnia:)

16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z podkładkami w kształcie liści, są piękne! Motyle uwielbiam, ale nie tylko te kolorowe, ćmy również :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te listeczkowe podkladki, cudne, bardzo mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne podkładki, takie delikatne. Ja widzę z tych liści jesienna girlandę :)
    A zdjęcia motyli świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te listeczki, idealne jako podkładki pod kubeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I znowu ADHD się odezwało :)
    Jak zwykle pokazujesz śliczności.
    Jutro wyjeżdżam na jakiś tydzień... ale szydełko i nici już sobie spakowałam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi:)
    Ciekawa jestem Ewuś jakie śliczności wydziergasz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne listeczki podkładki!!!
    Bardzo mi się podobają i te kolorki wspaniałe!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia jak zwykle sa zniewalajace ... a te listkowe podkładki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu te listki świetne, wzorek rewelacyjny. A zdjęcia motylków.... no cóż pisałm Ci już wiele razy , że uwielbiam Twoje fotki flory i fauny bo zawodowy fotograf nie zrobiłby ładniejszych !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te listeczki,takie kolorowe :) Strasznie lubię oglądać Twoje zdjęcia są śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podkładki i zdjęcia również. Motylki urocze i jak ich dużo i żabka zielona z łatkami urodziwa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne podkładki i bardzo oryginalne, na nadchodzącą jesień jak znalazł. Zdjęcia motyli urocze choć sama mijam je ostatnio dosyć obojętnie w poszukiwaniu ważek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne podkładki a efekt najbardziej widoczny w kompozycji z filiżanką:) i akurat wszystkie kolorki do niej pasują. Zdjęcia równie piękne i ciekawe. Ja niestety nie znam motyli z nazw więc miło się czegoś dowiedzieć. A żab to u mnie tyle, że do domu wieczorem wskakują jeśli się nie zabezpieczy drzwi. Mało tego przed domem siedzą w kociej misce z wodą, więc też musimy ją zabierać😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne podkładki :) ja bym je robiła ze schematu na płaskie jaka na Wielkanoc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)