Obserwatorzy

piątek, 6 listopada 2015

Czerwone korale...

czerwone niczym wino, korale polnej jarzębiny...
Chyba wszyscy znają piosenkę zespołu Brathanki;) Nucąc ją cichutko pod nosem, tworzyłam ...

 ... z rozmachu zrobiłam dwa komplety, oczywiście pokazuję jeden, bo są identyczne.
Ciężko było zrobić zdjęcia, w cieniu wychodził kolor malinowy, w słońcu czerwony, ale jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia.
 Kolia wykonana jest z trzech wielkości koralików: 6, 8 i 10 mm, oczywiście powstała też bransoletka...

Za oknem dopiero dziś pokazało się słoneczko, szybko złapałam za aparat, zrobiłam mnóstwo zdjęć, bo trochę roślin jeszcze kwitnie, jednak zgodnie z tematem posta pokażę tylko koraliki w jakie ubrały się rośliny, nie tylko czerwone;)
 cis

 ogniki

 aronia

 winobluszcz pięciolistkowy

rajskie jabłuszka

Witam cieplutko wśród moich obserwatorów Agatrix Mój świat - handmade, cieszę się że zechciałaś pozostać na dłużej:)
Ciepluteńko pozdrawiam wszystkich tu zaglądających:)

20 komentarzy:

  1. Aniu rewelacyjny ten komplecik ,kurcze chyba też coś takiegobym poczyniła,tylko na razie nie wiem jak .Bransoletka też jest świetna i też musze się jej naumieć .
    Fotki natury śliczne,kurcze a ja szukam aronii,a u Cieie na wyciągnięcie ręki .Szkoda ,że nie mieszkam obok ,wpadłabym na szaberek mały ,czy pachtę też tak się u mnie mawiało.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik - prawdziwe czerwone korale, jak z piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocny, czerwony akcent. Podoba mi się, wszystko :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jaki ten komplet jest piękny! Zachwycający po prostu i w moim kolorku. Zdjęcia miło pooglądać. Winobluszcz u mnie zmarzł:(

    OdpowiedzUsuń
  5. ulalala ale cudo:D
    Aniu podziwiam bo wygląda idealnie
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała czerwona kolia powstała. Twoje zdjęcia są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah , gdy zobaczyłam Twoje piekne Czerwone korale, od razu wpadła mi do głowy ta właśnie piosenka ! Wygląda ślicznie, świetna robota !

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jarzębinowy" komplecik jest rewelacyjny. Pięknie połączyłaś czerwone koraliki różnej wielkości. Foteczki z ogródka jak zawsze zachwycają - potrafisz pokazać piękno natury w każdej jej odsłonie. Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawał ciężkiej pracy, komplecik prezentuje się rewelacyjnie. Kolorek idealny na przełamanie jesiennej nudy. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne gronka :=)

    a moja znajoma profesórka robiła rajskie jabłuszka kandyzowane
    wypisz wymaluj wyglądały jak wisienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny komplet! Jak znalazł do czarnej sukni z dekoldem:) Koraliki jak jarzębinki lub owoce trzmieliny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolia cudna, bransoletka też...
    Aniu, zazdroszczę tego mnóstwa owoców winobluszczu.
    U mnie zero owoców a tak bym chciała dla swoich kosów.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ten komplecik jest przepiękny i pasują do piosenki rewelacyjnie. Ta kolie mnie zachwyca , super wyglądają te różnej wielkości koraliki. A w Twoim ogrodzie też mnóstwo "korali" , śliczne te zdjęcia .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik na 'bogato' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplecik, z "małą czarną" będzie się bosko komponować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczniste Aniu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jesienny naszyjnik niczym z jarzębinek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne korale! pięknie się prezentują:) Chyba muszę wypróbować takie łaczenie wielkości koralików:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)