Obserwatorzy

środa, 7 czerwca 2017

Księga na Chrzest Św.

Koniec roku szkolnego, jestem zarobiona po uszy, ale skrobię szybciutkiego posta,  by jakoś rozładowywać moje zaległości w pokazywaniu tego co zrobiłam. Wcześniej TU pokazywałam księgę na Komunię Św. Wiktorii, dziś  księga na Chrzest Św. Oliwiera. Jeśli ktoś z Was ma ochotę zrobić taką, zapraszam na moje kursy - zakładka po lewej:)







Dziś szykując się do pracy kątem oka dostrzegłam jakis ruch na polu pod lasem. Szybciutko aparat, odległość duża, więc nie było szans na lepsze zdjęcia, ale i tak Wam pokażę;) Rodzina zajęcy urządzała sobie harce;)




Od wczorajszego popołudnia przez całą noc przechodziły burze z ulewami, na szczęście nie tak gwałtowne jak ostrzegali, a ogród pięknie podlany;)
Pozdrawiam Was ciepluteńko:)

14 komentarzy:

  1. Tylko się cieszyć z deszczyku :-)
    U nas też fajnie podlewa.
    Zajączki śliczne i to parę sztuk jak widzę harcowało...
    Księga wyjątkowo piękna,
    ale nawet gdybym chciała to i tak pięknej nie zrobię Aniu :-))
    Pozdrawiam deszczowo :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała ta księga:) Jestem nią zachwycona - aż przeczytałam cały kurs od deski do deski i mam ochotę na wypróbowanie:)
    Dziękuję za tak świetnie i przejrzyście opisany kurs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja też w klubie wyeksploatowanych końcoworocznie:-) Śliczną pamiątkę przygotowałaś, muszę kiedyś postudiować Twój kursik. Chciałbym mieć taki poranny widoczek kątem zaspanego oka, niestety jedyne co ostatnio rano dostrzegam w miarę przytomnym wzrokiem to kluczyki do samochodu:-D Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu księga piękna, będzie wspaniałą pamiątką dla małego i rodziców
    Kursiki widziałam, są świetnie przygotowane:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci zazdroszczę takich widoków za oknem, jest co podziwiać:-)
    Księga wspaniała! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu az się dziwie jak Ty wyrabiasz na tych zakrętach , chyba tylko wizja zbliżających wakacji trzyma Cię jeszcze przy życiu :-)
    Księga śliczna , na pewno będzie super pamiątką
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, cudna jest ta księga! Zapoznałam się z kursikiem (świetny) i chyba muszę się skusić na wykonanie takiej księgi.
    Ale beztrosko hasa sobie zajęcza rodzinka:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna księga!!! Wspaniałe widoczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu zazdroszcze tego widoku, nawet katem oka. Wyobrażam sobie jaki masz widok całym spojrzeniem!. Twoja ksiega jest fantastyczna. Ogladałam kilka razy i jestem pełna podziwu. Trzymaj sie dobrze, jeszcze troszke wytrzymasz. Byle do wakacji. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna księga, a harcujące zające zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne widoki dziś u Ciebie - i księga i róża i zające hasające po łące :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu widoki za oknem masz niesamowite, ach tylko pozazdrościć :)
    Księga śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna pamiątka :) i jacy uroczy goście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna pamiątka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)