Obserwatorzy

sobota, 29 lipca 2017

Kartkowanie u Uli

Ciężko mi było zabrać się za bożonarodzeniową, ale miesiąc się kończy, więc trzeba było wziąć się do dzieła;)
W lipcu ma być Matka Boska/Święta Rodzina
Początkowo miałam wyszyć schematyczny obrazek Matki Boskiej z Dzieciątkiem, mam nawet mały wzór od śp. Danusi z bloga Słomiany zapał z haftem w tle, ... często Ją wspominam...
Wracając do wzoru, ... miałam go wyszyć, ale widziałam już kilka kartek z tym motywem, poza tym nie lubię oprawiać haftów, więc znowu będzie recykling;)

Trochę nie pyka ten napis, ale chciałam pozostać w kolorystyce tła, są tam białe gwiazdki ze złotym konturem na niebieskim niebie, dlatego zastosowałam złotą taśmę, a napis wycięłam z tekturki zastosowanej na tło. Po oswojeniu się stwierdziłam, że mam kilka koleżanek kochających niebieskości, może /jeśli dostaną/ nie oddadzą na makulaturę;)
No to jeszcze parę zbliżeń...





Na szczęście w nocy nie powtórzyła się nawałnica. Dziś zrobiłam przegląd ogrodu, ... oprócz naniesionego piasku, połamanych paru bylin(lilie tygrysie, floksy, hortensja), dziur w liściach host, dyń i ogórków, większych strat nie ma.


Oby już nie było więcej takich sensacji!
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję że jesteście i że zaglądacie zostawiając ciepłe słowa:)

14 komentarzy:

  1. Aniu, super poradziłaś sobie z wyzwaniem. Moze i napis nie teges, ale do tła pasuje. Dobrze, ze mamy wiekowe kartki, to grafikę mamy w zanadrzu 😃
    Oby takich nawałnic jak najmniej. Pozdrawiam weekendowo 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ten napis mało widoczny, ale poza tym karteczka jest bardzo ładna i nie sądzę, żeby którakolwiek z nas blogerek wywalała kartki. Ja przynajmniej wszystkie trzymam w swoich pamiątkowych albumach. A wiesz Aniu, że właśie dziś też myślałam o Danusi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest urocza:)Ja tam wszystkie otrzymane karteczki przechowuję w pudle i mowy nie ma, żebym miała się jakiejś pozbyć...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądziłam, że tylko ja przechowuję otrzymane kartki. Za kilka lat ludzie nie będą ich już pisać. Mam nadzieję, że takie nawałnice już nigdy nie wrócą.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to dziwnie oglądać w środku lata świąteczne karteczki-śliczna:)Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię niebieski, więc i kartka mi się podoba, zresztą jak i inne Twoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, karteczka jest śliczna. Ja kocham niebieskości:)
    Cieszę się, że Twój ogród nie ucierpiał drastycznie. Oby pogoda nie płatała już takich nieprzyjemnych figli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Recyklingowa kartka jest super! Dziękuję :)
    Dobrze, że nawałnica nie wyrządziła większych szkód. Mnie na balkonie w piątek wiatr przesunął pergolę i wyłamał mi wszystkie mieczyki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka pięknie wyszła . Fakt w środku lata trochę dziwnie nastraja ale Święta Rodzina zawsze urocza :)
    Deszcz wiadomo , potrzebny . Ale nawałnice niekoniecznie. No cóż , zdarzają się ale oby jak najrzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny recykling. Karteczka bardzo klimatyczna. Ciekawe jak u mnie w ogrodzie. W nocy przeszla burza z gradobiciem. Pewnie bedzie podobnie. Buziaczki i usciski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka:) Fatalne skutki nawałnicy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna karteczka - kwiatków szkoda, ale dobrze że to tylko parę z nich a nic po za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to dziwnie oglądać w środku lata świąteczne karteczki-śliczna:)Pozdrawiam Aniu



    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)