Obserwatorzy

wtorek, 26 grudnia 2017

Podziękowania i prezenty

Świąteczna gonitwa minęła, teraz mogę trochę odpocząć, a skoro w końcu mam wolny czas, chciałam trochę nadrobić zaległości.
Zacznę od prezencików, jakie przygotowałam moim klasowym dzieciaczkom. W ubiegłym roku były to Mikołajowe zawieszki, w tym pozostałam w technice szydełkowej i zrobiłam dzwoneczki. Dzieci były bardzo zadowolone.


Teraz chciałam najpiękniej podziękować za wszystkie kartki i życzenia świąteczne.
Wybaczcie, zrobiłam tylko zdjęcie zbiorcze.
Dziękuję HaniAni I.Ewuni J.Ani Ch.DariiBeatceMałgosi XDanusi W.AgatceEwuniOli, Basi J. ...
... i Danusi za cudowną haftowano-karczochową bombeczkę i zjawiskową karteczkę.
Dziękuję Wam moje Kochane:)

Pochwalę się jeszcze co dostałam od Mikołaja;)
W liście prosiłam tylko(albo aż) o trymer, bo gilotyna zakupiona na rynku wtórnym już chciała przejść na emeryturę;)
Wykorzystałam go już do jednej pracy, na razie jestem bardzo zadowolona, przede wszystkim to wielkie ułatwienie i oszczędność czasu, nie muszę już wymierzać, rysować itp.

Na dziś tyle, idę pospacerować po Waszych blogach. Pozdrawiam wiosennie, bo taka pogoda dziś za oknem;)

11 komentarzy:

  1. Przepiękne dzwoneczki i miły gest :)
    Kartki urocze , a bombka karczoch cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,
    wyobrażam sobie radość Twoich dzieciaków, gdy otrzymały te piękne dzwoneczki.
    Prezent od Mikołaja faktycznie wspaniały. Aniu, masz kilka dni wolnego więc wykorzystaj go i wypoczywaj.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne dzwoneczki, mi tez by się taki trymer przydał, moze w przyszłym roku, ciesze sie, ze kartka dotarla

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze dzwoneczki. Piękna bombeczka i śliczne kartki. Niech życzenia się spełniają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się Aniu przy tych dzwoneczkach, są przeurocze :)
    Prezenty są super, musiałaś być bardzo grzeczna.
    Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dzwoneczki :-)
    Prezenty są wspaniałe, a na trymerze się nie znam kompletnie ??
    Wygląda bardzo tajemniczo :-)
    Pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę Aniu że miałyśmy takie samo marzenie :-)
    Też dostałam to co chciałam czyli trymer :-)
    Dzwoneczki cudowne , fajnie mieć taką Panią :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzwoneczki przepiękne, ale do gustu bardziej przypadł mi trymer, bo mój właśnie zaczął odmawiać współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzwoneczki wspaniałe. A z doświadczenia wiem, że najbardziej cieszy prezent, który jest częścią naszej pasji i ją ubogaca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anusia, śliczne dzwoneczki - wspaniała z Ciebie wychowawczyni.
    Gratuluję trafionego prezentu. Trymer to super sprawa.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze, misterne dzwoneczki. Warto było je zrobić:)Dzieci miały usmiechy na ustach!
    Mikołajowe prezenty super. Teraz to już Twoje karteczki będą najpiękniejsze i najrówniejsze! Buziaczki poświąteczne zostawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz:)